понеделник, 4 юни 2018 г.

02724-2017-0021 Покана по чл.82, ал. 2 ЗОП към рамково споразумение – изготвяне на проект за основен ремонт на бараж IIІ


Изх. № 09-01-3/04.06.2018 год.


До
ДЗЗД „Горски път”, БУЛСТАТ 177220661,
гр. София 1606, ул. Шандор Петьофи № 13-15,
e-mail: gorskipyt@abv.bg



ПОКАНА


На основание чл. 82, ал. 2 от Закона за обществените поръчки, във връзка със сключено Рамково споразумение № 118/01.11.2017 год. с предмет: „Ремонт, реконструкция, проектиране, авторски надзор и строителство на сгради, съоръжения, вкл. технико-укрепителни съоръжения, трайни горски пътища и други по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 1, б. „б” от ЗОП, в съответствие с нуждите на „Югозападно държавно предприятие” ДП”, Териториално поделение „Държавно горско стопанство - Брезник” отправя настоящата покана към потенциалният изпълнител, страна по сключеното рамково споразумение, за допълване на офертата и сключване на договор за обществена поръчка с предмет: „Изготвяне на проект за основен ремонт на праволинеен каменен бараж на Ноевски дол, землище на с. Ноевци, общ. Брезник, в териториалния обхват на Териториално поделение „Държавно горско стопанство - Брезник” при следните условия:

І. ОБЩА ЧАСТ
1. Предмет на обществената поръчка.
Предметът на поръчката включва изготвяне на проект за основен ремонт на праволинеен каменен бараж на Ноевски дол, землище на с. Ноевци, общ. Брезник, в териториалния обхват на Териториално поделение „Държавно горско стопанство - Брезник” съгласно Задание за изготвяне на работен проект (Приложение № 1).

2. Срок и място за изпълнение на поръчката.
2.1. Срок на изпълнение на поръчката: до 3 месеца, считано от сключване на договора.
2.2. Място на изпълнение на поръчката: Ноевски дол, землище на с. Ноевци, общ. Брезник, в териториалния обхват на Териториално поделение „Държавно горско стопанство - Брезник”.

3. Прогнозна стойност на поръчката.
Прогнозната стойност на поръчката е 10500.00 лева без ДДС.
В случай, че ценовото предложение на участника надхвърля горепосочената стойност за изпълнение на настоящата обществена поръчка, същият ще бъде отстранен от участие.

4. Критерий за възлагане на поръчката.
Критерий за възлагане на поръчката е най-ниска цена.

5. Гаранция за изпълнение.
Гаранцията за изпълнение е в размер на 3% (три процента) от стойността на договора. Гаранцията за изпълнение е парична сума, банкова гаранция или застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Участникът, определен за изпълнител на поръчката, избира сам формата на гаранцията за изпълнение.
Гаранцията за изпълнение във формата на парична сума се внася по банков път по сметка на Териториално поделение „Държавно горско стопанство - Брезник”: IBAN: BG05CECB979010G1625500, BIC: CECBBGSF, “Централна кооперативна банка” АД, клон Перник.
Банковата гаранция се представя в оригинал със срок на валидност не по-кратък от 30 (тридесет) дни след срока на договора.
Застраховката представлява тристранно споразумение между участника, определен за изпълнител на поръчката, възложителя и застраховател, което се сключва преди подписване на договора за обществената поръчка и в което възложителят е бенефициент (ползващо лице, което има право на застрахователно обезщетение при настъпване на застрахователно събитие). Застраховката е със срок на валидност не по-кратък от 30 (тридесет) дни след срока на договора и не може да бъде използвана за обезпечение на отговорността на изпълнителя по друг договор.
Условията и сроковете за задържане, усвояване и освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка.

6. Получаване на документи за участие. Оглед.
Документи за участие се предоставят безвъзмездно всеки работен ден от 8.00 до 17.00 часа до 14.06.2018 год. в деловодството на Териториално поделение „Държавно горско стопанство – Брезник”, по електронен път на посочена електронна поща от заинтересованото лице или се изтеглят от профила на купувача на интернет-страницата на възложителя – www.dgsbreznik.blogspot.com или от профила на купувача на интернет-страницата на Югозападно държавно предприятие – www.uzdp.bg.
Оглед на обекта може да бъде извършван всеки работен ден от 8.00 до 17.00 часа до 14.06.2018 год. след предварителна заявка от минимум един работен ден.

II. ИЗИСКВАНИЯ И УКАЗАНИЯ ЗА ИЗГОТВЯНЕ И ПРЕДСТАВЯНЕ НА ОФЕРТАТА

1. Изисквания към документите:
Всички документи се представят само в един екземпляр.
Документите и данните в офертата се подписват само от лица с представителни власт или упълномощени за това лица. В случай, че се подписват от пълномощник следва да се представи и пълномощно за извършване на съответните действия.
Всички представени в офертата документи трябва да са изготвени на български език. В случай, че документите се представят на език, различен от български, следва да бъдат придружени с превод на български език. При изготвяне на офертата не се допускат никакви вписвания между редовете, изтривания или корекции, освен ако са заверени с подпис и печат на представляващия или лицето, упълномощено от участника да го представлява.
Всички документи следва да се подписани от лица с необходимата представителна власт.
Когато са представени копия на документите, същите следва да са заверени с подпис и печат от съответния участник с текст “Вярно с оригинала“.

2. Съдържание на офертата.
Всяка оферта трябва да съдържа следните документи и информация:
2.1. Техническо предложение за изпълнение на поръчката (Приложение № 2);
2.2. Ценово предложение (Приложение № 3);

3. Начин на изготвяне на офертата.
Офертата се представя в запечатана непрозрачна опаковка от участника или от упълномощен от него представител лично или чрез пощенска или друга куриерска услуга с препоръчана пратка с обратна разписка, на адреса, посочен от възложителя. Върху опаковката се посочва наименованието на участника, адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес и наименованието на поръчката.

4. Срок на валидност на офертата.
Срокът на валидност на офертата е 4 месеца от датата, която е посочена за дата на получаване на съответната оферта.
Възложителят кани участника да удължи срока на валидност на офертата, когато той е изтекъл. Участникът се отстранява от участие в случай, че след покана и в определения в нея срок не удължи срока на валидност на офертата си.

5. Начин, място и срок за получаване на офертата.
Офертата на участника ще се приема всеки работен ден от 8.00 до 17.00 часа на 14.06.2018 год. в деловодството на административната сграда на Териториално поделение „Държавно горско стопанство – Брезник” на адрес: гр. Брезник, ул. Андрей Михайлов № 108.
При приемане на офертата върху опаковката се отбелязват поредният номер, датата и часът на получаването и посочените данни се записват във входящ регистър, за което на приносителя се издава документ.
Офертата, изпратена по пощата, трябва да е постъпила в деловодството на Териториално поделение „Държавно горско стопанство – Брезник” в срока, определен за приемане на офертата, в противен случай тя не се разглежда и се връща на участника.
Възложителят не приема за участие в процедурата и връща незабавно на участника оферта, която е представена след изтичане на крайния срок за получаване или в незапечатана или опаковка с нарушена цялост. Тези обстоятелства се отбелязват във входящия регистър.
Участникът има право да представи само една оферта. Участникът няма право да предлага варианти на оферта.

6. Обмен на информация между възложителя и участника.
6.1. Всички комуникации и действия на Възложителя и на участника, свързани с настоящата процедура са в писмен вид и на български език.
6.2. Обменът на информация между възложителя и участника може да се извършва по един от следните начини:
а) лично срещу подпис;
б) чрез пощенска или куриерска услуга с препоръчана пратка с обратна разписка;
в) по факс;
При изпращане на информация по факс участникът е длъжен да настрои факс апарата по начин, който позволява на възложителя да получи номера, от който е постъпила информацията, дата и час на изпращане – при липса на тези данни изпращането на информация не се приема за редовно извършено.
д) на електронна поща, като съобщението, с което се изпращат, се подписва с електронен подпис;
е) чрез комбинация от тези средства.
6.3. Решенията на възложителя, за които той е длъжен да уведоми участника, и документите, които се прилагат към тях, се връчват лично срещу подпис или се изпращат чрез пощенска или куриерска услуга с препоръчана пратка с обратна разписка, по факс или на електронна поща, като съобщението, с което се изпращат, се подписва с електронен подпис. Решенията, изпратени по факс, се приемат за редовно връчени ако са изпратени на посочения от адресата номер на факс и е получено автоматично генерирано известие, потвърждаващо изпращането. Решенията, изпратени на електронна поща, се приемат за редовно връчени ако са изпратени на посочения от адресата електронен адрес и до 60 минути от часа на изпращане е получено автоматично генерирано или потребителско съобщение, потвърждаващо получаването и съдържащо данни за полученото електронно съобщение - електронния адрес, от който е постъпила информацията, дата и час на изпращане.
6.4. Когато решението не е получено от участника по някой от начините, посочени в т. 6.3., възложителят публикува съобщение до него в профила на купувача на интернет-страницата на възложителя – www.dgsbreznik.blogspot.com и в профила на купувача на интернет-страницата на Югозападно държавно предприятие – www.uzdp.bg. Решението се смята за връчено от датата на публикуване на съобщението.

ІІІ. ПРОЦЕДУРА ПО РАЗГЛЕЖДАНЕ, ОЦЕНЯВАНЕ И КЛАСИРАНЕ НА ОФЕРТАТА

Комисията, назначена от възложителя за разглеждане, оценка и класиране на офертата, започва работа на 15.06.2018 год. в 10.00 часа в административната сграда на Териториално поделение „Държавно горско стопанство – Брезник” след получаване на представената оферта. При промяна на датата и часа на отваряне на офертата участникът се уведомява в профила на купувача на интернет-страницата на възложителя – www.dgsbreznik.blogspot.com и в профила на купувача на интернет-страницата на Югозападно държавно предприятие – www.uzdp.bg най-малко 48 часа преди новоопределения час. Отварянето на офертата е публично и на него могат да присъстват участника в процедурата или негови упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица.
Комисията отваря запечатаната непрозрачна опаковка и оповестява нейното съдържание, включително предложенията на участника по съответните показатели за оценка на офертата. Техническото и ценовото предложение на участника се подписват най-малко от трима членове на комисията, с което публичната част от заседанието приключва. Комисията разглежда представената оферта и я оценява съгласно избрания критерий за възлагане ако съответства на предварително обявените условия.
Комисията при необходимост може по всяко време:
- да проверява заявените от участника данни, включително чрез изискване на информация от други органи и лица;
- да изисква от участника разяснения или допълнителни доказателства за данни, посочени в офертата.

Проверката и разясненията не могат да водят до промени в техническото и ценовото предложение на участника.

Участникът е длъжен в процеса на провеждане на процедурата да уведомява писмено възложителя за всички настъпили обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, чл. 55, ал. 1 и чл. 101, ал. 11 ЗОП в 3-дневен срок от настъпването им.

Освен на основанията по чл. 54, ал. 1 и 55, ал. 1 ЗОП възложителят отстранява участника от процедурата:
- когато не изпълни условие, посочено в поканата за участие;
- когато е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на поръчката или на правила и изисквания, свързани с опазване на околната среда, социалното и трудовото право, приложими колективни споразумения и/или разпоредби на международното екологично, социално и трудово право, които са изброени в приложение № 10 ЗОП;

Комисията не може да предложи за отстраняване участника на основание на неговия статут или правната му форма, когато той или участниците в обединението имат право да предоставят съответната услуга, доставка или строителство в държавата членка, в която са установени.

За разглеждането, оценяването и класирането на офертата комисията изготвя протокол, който се подписва от всички членове на комисията. За резултатите от работата си комисията изготвя доклад, към който се прилагат всички документи, изготвени в хода на работа на комисията, като протоколи, оценителни таблици, мотивите за особените мнения и др., като докладът на комисията се подписва от всички членове и се предава на възложителя за утвърждаване заедно с цялата документация.

ІV. ОПРЕДЕЛЯНЕ НА ИЗПЪЛНИТЕЛ, СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА.

1. Определяне на изпълнител. Сключване на договор за изпълнение на обществената поръчка.
Възложителят в 10-дневен срок след утвърждаване на доклада на комисията издава мотивирано решение, с което обявява отстраняването или класирането на участника и определянето му за изпълнител. При отстраняване на участника в решението си възложителят посочва и мотивите за отстраняването. Възложителят изпраща решението на участника в 3-дневен срок от издаването му.
Възложителят няма право да сключи договор с избрания изпълнител преди влизането в сила на всички решения по процедурата, освен когато е допуснато предварително изпълнение.
Възложителят сключва договор за обществена поръчка с участника, определен за изпълнител. Възложителят е длъжен да сключи договор, който съответства на приложения в документацията проект, допълнен с всички предложения от офертата на участника, въз основа на които е определен за изпълнител.
Възложителят сключва договора в 1-месечен срок след влизане в сила на решението за определяне на изпълнител или на определението, с което е допуснато предварително изпълнение на това решение. Едномесечният срок за сключване на договор е инструктивен и възложителят може да го удължава при наличие на обективни причини.
Възложителят сключва с участника, определен за изпълнител, писмен договор за обществена поръчка, при условие че при подписване на договора същият:
- изпълни задължението по чл. 67, ал. 6 ЗОП;
- представи определената гаранция за изпълнение на договора;
- извърши съответна регистрация, представи документ или изпълни друго изискване, което е необходимо за изпълнение на поръчката съгласно изискванията на нормативен или административен акт и е поставено от възложителя в условията на обявената поръчка.

Възложителят не сключва договор, когато участникът, класиран на първо място, откаже да сключи договор, не изпълни някое от гореописаните условията за сключване на договор или не докаже, че не са налице основания за отстраняване от процедурата, като в тези случаи възложителят прекратява процедурата. За отказ се приема и неявяването на участника, определен за изпълнител на дата за сключване на договора, уговорена между него и възложителя, освен ако неявяването е по обективни причини, за което възложителят е уведомен своевременно.

2. Документи, необходими за сключване на договор за изпълнение на обществената поръчка.
2.1. Оригинали или заверени копия на валидни свидетелства за съдимост на лицата по чл. 40, ал. 1, т, 1-3 ППЗОП в юридическите лица (ЮЛ), членове на участника - обединение, определен за изпълнител;
2.2. Оригинали или заверени копия на удостоверения от Агенция по вписванията, издадени до два месеца преди датата на сключване на договора, за това, че пo партидата в Търговския регистър на ЮЛ, членове на участника - обединение, определен за изпълнител, няма вписани обстоятелства в раздели „Ликвидация” и „Несъстоятелност”;
2.3. Оригинали или заверени копия на удостоверения от Национална агенция по приходите, издадени до два месеца преди датата на сключване на договора, за това, че ЮЛ, членове на участника - обединение, определен за изпълнител, нямат задължения към държавата;
2.4. Оригинали или заверени копия на удостоверения от общината по седалище на ЮЛ, членове на участника - обединение, определен за изпълнител, и община Брезник, издадени до шест месеца преди датата на сключване на договора, за това, че нямат задължения към съответната община;
2.5. Оригинали или заверени копия на удостоверения от Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда”, издадени до шест месеца преди датата на сключване на договора, за това, че за ЮЛ, членове на участника - обединение, определен за изпълнител, не е установено с влязло в сила наказателно постановление или съдебно решение, нарушение на чл. 61, ал. 1, чл. 62, ал. 1 или 3, чл. 63, ал. 1 или 2, чл. 118, чл. 128, чл. 228, ал. 3, чл. 245 и чл. 301 – 305 от Кодекса на труда или чл. 13, ал. 1 от Закона за трудовата миграция и трудовата мобилност или аналогични задължения, установени с акт на компетентен орган;
2.6. Оригинал или заверено копие на документ за внесена гаранция за изпълнение на договора под формата на парична сума по банкова сметка IBAN: BG05CECB979010G1625500, BIC: CECBBGSF, “Централна кооперативна банка” АД, клон Перник или оригинал на банкова гаранция със срок на валидност не по-кратък от 30 (тридесет) дни след срока на договора или оригинал на застрахователна полица със срок на валидност не по-кратък от 30 (тридесет) дни след срока на договора;
2.7. Декларации (Приложение № 5) за липса на обстоятелства по чл. 54, ал. 1, т. 7 и чл. 55, ал. 1, т. 5 от ЗОП на лицата по чл. 40, ал. 1, т, 1-3 ППЗОП в ЮЛ, членове на участника - обединение, определен за изпълнител;
2.8. Заверено копие на удостоверение за вписване в публичния регистър на Изпълнителна агенция по горите по чл. 235 ЗГ за дейността „задания и проекти, планове и програми за защита срещу ерозия и порои за биологична рекултивация на нарушени терени“ по чл. 233, ал. 1, т. 3, буква "в" ЗГ за наето физическо лице - проектант, или заверено копие на удостоверение за вписване в публичния регистър на Изпълнителна агенция по горите по чл. 241 ЗГ за дейностите "изработване на планове и програми за управление и развитие на горските територии, както и издаването на съпровождащите ги документи" за юридическо лице, член на участника - обединение, определен за изпълнител, което ще изпълни проектирането.

Ако върху документ за съдимост по т. 2.1. не е отразен срок за валидност, същият следва да е издаден до шест месеца преди датата на сключване на договора. Допустимо е представяне на удостоверение с наличие на задължения по т. 2.3. и 2.4., когато размерът на неплатените дължими данъци или социалноосигурителни вноски е не повече от 1 на сто от сумата на годишния общ оборот за последната приключена финансова година или задължението е по акт, който не е влязъл в сила, както и ако възложителят прецени, че се налага да се защитят особено важни държавни или обществени интереси. Когато в удостоверението по т. 2.5. се съдържа информация за влязло в сила наказателно постановление или съдебно решение за нарушение по чл. 54, ал. 1, т. 6 ЗОП, участникът представя декларация, че нарушението не е извършено при изпълнение на договор за обществена поръчка.
Не се представят документи, когато обстоятелствата в тях са достъпни чрез публичен безплатен регистър или информацията или достъпът до нея се предоставя от компетентния орган на възложителя по служебен път.
По отношение на обстоятелства по чл. 54, ал. 1, т. 1 и 2 ЗОП основанията за отстраняване се прилагат до изтичане на пет години от влизането в сила на присъдата, освен ако в присъдата е посочен друг срок. По отношение на обстоятелства по чл. 54, ал. 1, т. 5, буква „а” и т. 6 и чл. 55, ал. 1, т. 2 – 5 ЗОП основанията за отстраняване се прилагат до три години от датата на настъпването им, освен ако в акта, с който е установено обстоятелството, е посочен друг срок.

Договорът за обществена поръчка се сключва единствено след разрешение от Управителния съвет на Югозападно държавно предприятие и/или министъра на земеделието, храните и горите за разходване на средства съгласно ценовото предложение на избрания изпълнител.

V. ПРИЛОЖЕНИЯ.

Приложение № 1 – Задание за изготвяне на работен проект
Приложение № 2 – Техническо предложение за изпълнение на поръчката
Приложение № 3 – Ценово предложение
Приложение № 4 – Проект на договор
Приложение № 5 – Декларация за липса на обстоятелства по чл. 54, ал. 1, т. 7 и чл. 55, ал. 1, т. 5 от ЗОП


ПОДПИС: (п)
ИНЖ. ПЕТЪР САВЕВ
Директор на Териториално поделение
„Държавно горско стопанство – Брезник”

======================================================

Документация: ИЗТЕГЛИ

======================================================
18.06.2018 год. - Протокол, доклад и решение за определяне на изпълнител: ИЗТЕГЛИ
18.06.2018 год. - Съобщение по чл. 43, ал. 4 ЗОП: ИЗТЕГЛИ
======================================================
21.09.2018 год. - Договор № ПО-03-3/31.08.2018 год.: ИЗТЕГЛИ
21.09.2018 год. - Обявление за възложена поръчка: ИЗТЕГЛИ